Vilkår og betingelser

VILKÅR OG BETINGELSER

 

§1

Generelle bestemmelser

1. Onlinebutikken [herefter "butik"] gennemfører detailsalg via Internettet på basis af disse regler [herefter "regler"].

2. Ejeren af butikken er: ZOYA GROUP SP. Z O.O. med base i Polen, 80-755 Gdansk, Szafarnia 11/F8, skatte-identifikationsnummer: PL583-341-62-99, e-mail-adresse: info@zoyafashion.dk.

3. Reglerne er en integreret del af den salgskontrakt, der er indgået med kunden.

4. Betingelsen for at indgå en salgskontrakt er kundens accept af reglerne.

5. Priserne i butikken er bruttopriser (inklusive moms).

6. De tilgængelige varer i butikken er fri for fysiske og juridiske mangler.

 

§2

Ordrer

1. Ordrer kan placeres på følgende måde:

a) via formularen tilgængelig på butikens hjemmeside,

b) via e-mail til den adresse, der er tilgængelig på butikens websted,

c) via telefon til de numre, der er beregnet til at afgive ordrer, tilgængelige på butikens hjemmeside under fanen Kontakt.

2. Betingelsen for, at ordren kan opfyldes, er, at kunden leverer data, der muliggør verifikation af kunden og modtageren af varerne. Butikken bekræfter accept af ordren via e-mail eller telefon. Butikken har ret til at nægte at acceptere ordren, begrænse betalingsmetoden eller kræve en forudbetaling, hvis ordren rejser rimelig tvivl om sandheden og pålideligheden af de leverede data eller betalingsmetoden.

3. Parterne er bundet af oplysningerne på butikkens websted på tidspunktet for bestillingen, især: pris, produktegenskaber, dets funktioner, elementer inkluderet i sættet, dato og leveringsmetode.

4. Oplysningerne på butikens websted udgør ikke et tilbud i henhold til civillovgivningen. Ved at afgive en ordre afgiver kunden et tilbud om at købe et bestemt produkt. Salgsaftalen indgås, når ordren bekræftes af kunden ved at klikke på bekræftelseslinket i den e-mail, der sendes til kunden af butikken.

 

§3

Betaling

1. Kunden kan vælge de betalingsmetoder, der er specificeret i fanen Betalingsmetoder.

2. Forsendelsespriser er specificeret i leveringspris listen.

3. Betingelsen for frigivelse af varer er betaling for varerne og forsendelsen.

 

§4

Forsendelse af varer

1. De bestilte varer sendes af butikken via rederier (f.eks. GLS, DPD-kurér) eller stilles til rådighed til afhentning af kunden i virksomhedens lokaler.

2. I tilfælde af betaling med et betalingskort tælles ordreens afslutningsdato fra tidspunktet for positiv transaktionsgodkendelse.

3. I tilfælde af anden betaling end kontant ved levering forlænges forsendelsesdatoen med perioden mellem bestillingen og den dato, hvor betalingen krediteres butikens bankkonto.

 

§5

Klager

1. Grundlaget for at acceptere klagen er Kundens præsentation af købsbeviset for varerne (skattekvittering eller momsfaktura).

2. I tilfælde af manglende overholdelse af varerne med kontrakten, skal kunden sende de defekte varer tilbage til butikken sammen med en beskrivelse af manglende overholdelse.

3. Butikken svarer på kundens klage inden for 14 arbejdsdage fra det øjeblik, varerne returneres sammen med en beskrivelse af manglende overholdelse. Hvis verifikationen af manglende overholdelse kræver høring af en ekspert eller repræsentant for producenten af varerne, forlænges fristen for at reagere på butikken, når butikken modtager en sådan udtalelse.

4. Når implementeringen af en berettiget klage indebærer at sende et nyt produkt til kunden eller fjerne manglende overholdelse, afholdes leveringsomkostningerne af butikken.

5. De individuelle indstillinger på kundens computer og skærm, der forårsager forkert eller forvrænget visning af oplysninger om varerne (f.eks. Farver), kan ikke være grundlaget for klagen.

 

§6

Retten til at trække sig ud af kontrakten

1. I henhold til loven om beskyttelse af visse forbrugerrettigheder og om erstatningsansvar for skader forårsaget af et farligt produkt af 2. marts 2000 har kunden ret til at fortryde kontrakten.

2. Retten til at fortryde kontrakten er effektiv, hvis Kunden inden 14 dage efter modtagelsen af varerne indsender en erklæring om tilbagetrækning fra kontrakten.

3. Kunden returnerer varerne til butikken inden for 14 dage efter indgivelse af erklæringen om tilbagetrækning fra kontrakten. De returnerede varer skal være intakte, inklusive komplette, i original emballage og uden brugstegn. Forsendelsesomkostningerne afholdes af kunden.

4. Inden for 3 arbejdsdage efter modtagelse af pakken kontrollerer Butikken tilstanden for det leverede produkt.

5. Inden for 14 dage efter kontrol af varerne returnerer Butikken det betalte beløb til Kunden med fradrag af kontraktens omkostninger. Kunden skal angive det bankkontonummer, som refusionen skal overføres til. I tilfælde af betaling med kreditkort foretages refusionen på kortet. Hvis der er behov for at returnere penge til en transaktion foretaget af kunden med et betalingskort, tilbagebetaler sælgeren til den bankkonto, der er tildelt den bestillende parts betalingskort.

6. I tilfælde af overtrædelse fra Kundens side af betingelserne specificeret i afsnit 2 og 3 ovenfor er fortrydelseserklæringen ineffektiv, varerne kan ikke returneres, og Butikken refunderer ikke det beløb, der er betalt til Kunden.

7. Ret til fortrydelse er ikke berettiget til kunden i de tilfælde, der er specificeret i art. 10 sek. 3 i den handling, der er specificeret i sek. 1 ovenfor, dvs. inden for omfanget af:

a) levering af tjenester påbegyndt med Kundens samtykke inden udløbet af fortrydelsesfristen (gælder levering af tjenester, ikke salg af varer),

b) lyd- og visuelle optagelser og optaget på it-databærere, efter at kunden har fjernet deres originale emballage,

c) kontrakter om fordele, for hvilke prisen eller vederlaget udelukkende afhænger af prisbevægelsen på det finansielle marked

d) tjenester med de ejendomme, der er specificeret af kunden i den ordre, han har afgivet eller nært beslægtet med hans person

e) tjenester, der på grund af deres art ikke kan returneres, eller hvis emnet forværres hurtigt,

f) presselevering,

g) hasardspil.

 

 

§7

Beskyttelse af personlige oplysninger

1. Ved at afgive en ordre accepterer kunden kun behandlingen af hans personlige data med det formål at gennemføre ordren.

2. Kunden kan også udtrykke et særskilt samtykke til at modtage reklame- og reklamemateriale fra butikken, herunder et kommercielt nyhedsbrev.

3. Kunden har ret til at inspicere deres data og rette dem samt anmode om fjernelse.

 

§8

Intellektuel ejendom

Det er forbudt at bruge materiale, der er offentliggjort på butikens websted (inklusive fotos og beskrivelser af varer) uden butikens skriftlige samtykke.

 

§9

Ikrafttræden og ændringer af reglerne

1. Reglerne træder i kraft på dagen for offentliggørelsen på butikens websted.

2. Butikken forbeholder sig ret til at ændre reglerne, der træder i kraft på dagen for offentliggørelsen på butikens websted. Kontrakter, der er indgået før ændringen af reglerne, er underlagt den version af reglerne, der var gældende på datoen for bestilling af kunden.

 

Hvis du har spørgsmål eller bekymringer, bedes du kontakte os via kontaktformularen på info@zoyafashion.dk

ZOYA Fashion - børnekjoler, festkjoler til børn, kjoler til piger, festkjoler til piger, dåbskjoler, prinsessekjoler, julekjole børn, festkjoler til babyer, børne galla kjoler, glimmer kjole til børn, tyl kjoler børn, brudepige kjoler til børn, julekjoler til børn, babykjoler.

op
Sklep jest w trybie podglądu
Se den fulde version af webstedet
Sklep internetowy Shoper Premium