Søg

Produkter

Kategorier

Samlinger

Leverandører

Ingen resultater

  • Log ind
  • 0

Klager

Vi gør alt for at sikre, at alle klager behandles med det samme.

Beskrivelse af klageproceduren:

  1. Køber kan fremsende klager vedrørende den indgåede aftale på e-mail-adressen info@zoyafashion.dk eller på telefon +48 784 211 680.

  2. En korrekt indsendt klage bør mindst indeholde: navn, efternavn, e-mail-adresse på køberen, datoen for indgåelse af aftalen, der udgør grundlaget for klagen, genstand for klagen, der angiver købers anmodning, alle omstændigheder, der berettiger klagen.

  3. Hvis dataene eller oplysningerne i klagen skal suppleres, inden klagen overvejes, beder Store den person, der indsender klagen, om at supplere den i det angivne omfang.

  4. Butikken svarer straks på klagen fra datoen for modtagelsen i den korrekte form. Svaret på klagen sendes til den e-mail-adresse, der er angivet af køberen eller til den traditionelle e-mail-adresse.

  5. Når implementeringen af ​​en berettiget klage indebærer at sende et nyt produkt til kunden eller fjerne manglende overholdelse, afholdes leveringsomkostningerne af butikken.

Hvis du har spørgsmål eller bekymringer, bedes du kontakte os.

Vi står til din rådighed

ZOYA Fashion - kjoler til børn, dåbskjoler, brudepigekjole børn, gallakjoler til børn, festkjoler børn, kjoler til piger, til fester, bolde, bryllupper, kommunion, dåb, fødselsdagsfest.

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Køb dit første produkt