Klager

Vi gør alt for at sikre, at alle klager behandles med det samme.

Beskrivelse af klageproceduren:

  1. Køber kan fremsende klager vedrørende den indgåede aftale på e-mail-adressen info@zoyafashion.dk.

     

  2. En korrekt indsendt klage bør mindst indeholde: navn, efternavn, e-mail-adresse på køberen, datoen for indgåelse af aftalen, der udgør grundlaget for klagen, genstand for klagen, der angiver købers anmodning, alle omstændigheder, der berettiger klagen.

     

  3. Hvis dataene eller oplysningerne i klagen skal suppleres, inden klagen overvejes, beder Store den person, der indsender klagen, om at supplere den i det angivne omfang.

     

  4. Butikken svarer straks på klagen fra datoen for modtagelsen i den korrekte form. Svaret på klagen sendes til den e-mail-adresse, der er angivet af køberen eller til den traditionelle e-mail-adresse.

     

  5. Når implementeringen af en berettiget klage indebærer at sende et nyt produkt til kunden eller fjerne manglende overholdelse, afholdes leveringsomkostningerne af butikken.

     

Hvis du har spørgsmål eller bekymringer, bedes du kontakte os.

Vi står til din rådighed

ZOYA Fashion - børnekjoler, festkjoler til børn, kjoler til piger, festkjoler til piger, dåbskjoler, prinsessekjoler, julekjole børn, festkjoler til babyer, børne galla kjoler, glimmer kjole til børn, tyl kjoler børn, brudepige kjoler til børn, julekjoler til børn, babykjoler.

op
Sklep jest w trybie podglądu
Se den fulde version af webstedet
Sklep internetowy Shoper Premium